Nowości
start-stop dezaktywacja funkcji
Silniki Volkswagena zostaÅ‚y wyposażone w system start-stop. System ten wraz z innymi „wynalazkami ekologów” zmniejsza emisjÄ™ szkodliwych substancji.
Przygotowanie silnika do obsługi funkcji start-stop wiąże się z koniecznością zastosowania odpowiednio wzmocnionych i jednocześnie droższych podzespołów. Nie jest łatwo przyzwyczaić się do nowych zachowań silnika, który gaśnie w sytuacjach w których my sami na zgaszenie go byśmy się nie zdecydowali.
Można tą funkcję wyłączyć, ale trzeba o tym pamiętać, aby nacisnąć przycisk wyłącznika. Funkcja zostaje wtedy dezaktywowana, aż do ponownego włączenia silnika.
Osobom, które funkcja start-stop irytuje i decydują się jej pozbyć, proponujemy ciekawe rozwiązanie. Zmieniamy jej domyślne działanie na odwrotne, tym razem, aby włączyć funkcję start-stop, trzeba po uruchomieniu silnika nacisnąć przycisk.
Odwrócenie działania przycisku, który od tej pory staje się włącznikiem funkcji start-stop, pozwala nam samym decydować kiedy silnik ma gasnąć, a kiedy nie.
Przygotowanie silnika do obsługi funkcji start-stop wiąże się z koniecznością zastosowania odpowiednio wzmocnionych i jednocześnie droższych podzespołów. Nie jest łatwo przyzwyczaić się do nowych zachowań silnika, który gaśnie w sytuacjach w których my sami na zgaszenie go byśmy się nie zdecydowali.
Można tą funkcję wyłączyć, ale trzeba o tym pamiętać, aby nacisnąć przycisk wyłącznika. Funkcja zostaje wtedy dezaktywowana, aż do ponownego włączenia silnika.
Osobom, które funkcja start-stop irytuje i decydują się jej pozbyć, proponujemy ciekawe rozwiązanie. Zmieniamy jej domyślne działanie na odwrotne, tym razem, aby włączyć funkcję start-stop, trzeba po uruchomieniu silnika nacisnąć przycisk.
Odwrócenie działania przycisku, który od tej pory staje się włącznikiem funkcji start-stop, pozwala nam samym decydować kiedy silnik ma gasnąć, a kiedy nie.